Üdvözlet


Üdvözöllek!

A Rusticandi blogon főként az általam készített decoupage technikával és festéssel készített tárgyakat láthatjátok. Remélem tetszeni fog nektek és találtok benne kedvetekre valót...

Welcome to my Rusticandi blog where you can find my decoupage works...

Szalvétáimat az andiszalvetai.blogspot.com oldalon találod. (You can find my napkins here.)


2015. március 31., kedd

Shabby ceruzatartó / My shabby pencil holder




Ahogy előző bejegyzésemben írtam, gyakorlásképpen régi tárgyaimat alakítgatom át vintage és shabby stílusban.

Nem is tudom megmutatni az "előtte" képet, mert ez az egyik első próbálkozásom volt, és nagyon nem sikerült, így nem készült róla fotó...

Most viszont, hogy van AS Chalk Paint festékem és próbálgatom, hogy mire is használható számomra a jövőben, lefestettem a teljes ceruzatartót. Két réteg be is fedte az eredetileg lakkozott felületet és a mediterrán színekben pompázó mintát.


Ezután szépen beborítottam egy nagyon szép szalvétámmal, majd waxoltam...
Ennyi volt az egész, így ez most csak egy röpke bejegyzés, kevés képpel...





Még rákívánkozott két kis szitakötő, így lett teljes... :-)



 Íme egy kis ízelítő a következő bejegyzésből, a kis ceruzatartó nagy tesója jön majd...  ;)




Köszönöm, ha megnézted, hamarosan jövök megint!

2 megjegyzés:

  1. Nem is tudom mediterrán színekkel elképzelni, szerintem igy tökéletes! Ügyes vagy! Sok puszi Salzburgból! ( Még mielött elfúj minket az orkán!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsu! Köszi! Nekem is így tetszik, ahogy most van... Igen, megint fagyos Húsvétunk lesz...

      Törlés